Sällskapsspel och pussel

Vill ha massor av spel t ex:

-Brainstorm
-Helt hysteriskt
-Vem får sista ordet

Eller varför inte ett helt vanligt kalaha:



Priser får ni hitta själva för det är ju olika överallt! :p

Sen pussel så ska det inte vara vilket pussel som helst utan olika Wasgij-pussel.
Det är pussel där man antingen ska pussla fram vad dom på bilden ser eller vad som händer härnäst.
Jag har gul 7 i lilla pusslet, lila 5 och gul 10 i stora pusslet, färgen står för vad det är man ska pussla fram, t ex gula vad dom på bilden ser och lila hur platsen i bilden ser ut i framtiden.
Iaf jätterolig pussel som jag verkligen uppskattar! :D

Så avslutar jag en bild på ena stora pusslet jag har så ni vet vad ni ska kika efter och vilket jag har! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0